DONG Energy

Det handler altid om brugeren – også på virksomhedens egen hjemmeside

Når du skal indtaste dit forbrug eller tjekke, hvorfor strømmen er gået, er der stor sandsynlighed for, at du gør ligesom mange andre: Klikker dig ind på DONG Energy Distribution.

 

Med mere end en million danske hjem på kundelisten kommer der hver dag mange besøgende med et stort behov for vedkommende service og et brugervenligt site.

For at møde brugerne bedst muligt har Zupa redesignet og omskrevet DONG Energy Distributions hjemmeside på baggrund af dataanalyser, besøgsprofiler og forståelse af hele brugerrejsen. Resultatet blev et enkelt og overskueligt online-univers, som var visuelt tiltrækkende og nemt at navigere i.

 

“Det er så utroligt vigtigt at møde brugerne i deres krav og behov.

Vi kan sagtens fylde sitet med alverdens information,

men i sidste ende handler det om at vide,

hvad kunden ønsker – og designe brugeroplevelsen ud fra det.

Morten Eskildsen, Digital Director, Partner