LO Plus

Rabatter, der bare venter på at få opmærksomhed

I Danmark er der 800.000 medlemmer af LO Plus fordelsprogrammet. Desværre var kun ca. 20 % aktive brugere. Vores job var at gøre det lettere for kunderne at forstå LO Plus-konceptet og de fordele, der fulgte med. Vi ønskede også at skabe opmærksomhed omkring fordelsprogrammet ved at involvere og engagere medlemmerne – med målet om at øge medlemstallet.

Fjeder i fokus

Sammen med LO Plus lavede vi en løsning baseret på alle de gode tilbud, kortet gav medlemmet adgang til. Sloganet blev; ”Tusindvis af rabatter, der gerne vil ses”, og det kreative hovedelement var en fjeder, der overraskede ved at poppe op alle mulige steder for at få opmærksomhed.

 

Positiv feedback og mere opmærksomhed

Resultaterne fra LO Plus kampagnen var meget positive med høje click-through rates, opmærksomhed omkring konceptet, downloads fra app’en og positive adfærdsændringer hos kortholderne – og vigtigst af alt; medlemmerne begyndte at bruge kortet i langt højere grad.

 

Se videoen herunder

LO-Plus_Carousel

Img_3_360x390px

Img_4_740x390px

Img_5_1120x390px