Realkredit Danmark

Kundeorienteret værktøj fjernede tvivlen

Med udgangspunkt i kommunikationsplatformen: ”Fjern tvivlen” skulle vi skabe en kampagne, der både fastholdt eksisterende kunder og tiltrak nye.

I samarbejde med Realkredit Danmark startede vi den kreative proces ved at diskutere og overveje, hvad der kunne fjerne den tvivl, som mange danskere har i forhold til realkreditlån. Vi ville finde den kommunikative krog og udvikle et redskab, der kunne gøre det muligt at forudsige udfald samt overskue konsekvenser og muligheder.

Brand Substans og kreativ bevisførelse

Vi skabte et vejledende værktøj, der gjorde det muligt for rådgiverne hos Realkredit Danmark at levere præcis og individuel assistance til de mange danske kunder, som ønskede en bedre forståelse for konsekvenserne ved rentejusteringer både personligt, finansielt og markedsrelateret – i dag og fremadrettet.

Vores kampagne tager kunden gennem en step-by-step plan med overvejelser om fremtiden, personlige mål og markedet. Vi leverede altså værktøjer, der kunne besvare kundernes spørgsmål og reducere tvivlen omkring realkreditlån.

Realkredit_Danmark-_Hjulet_HD_360x390px

img_2_3600x390px

img_3_740x390px