TDC Erhverv

1 af de mere effektive produktlanceringer

TDC Erhverv skulle lancere TDC Erhverv One – en løsning, der samler internet, IP- og mobiltelefoni og omstilling i én integreret løsning. Et komplekst produkt til små- og mellemstore virksomheder, hvor den overvejende agenda ofte var at skære ned på it- og telefonibudgettet.

Fuldt fokus på Costumer Journey

Vi skabte kampagnen baseret på en grundig forståelse af kunderejsen og af den beslutningsproces, kunden skulle gennem. Vi udviklede blandt andet en konfigurator, så kunden nemt og hurtigt kunne sammensætte virksomhedens løsning og se omkostninger og inkluderede produkter – altså et totalt overblik over den potentielle investering på meget kort tid. Kampagnen formåede at konvertere opmærksomhed til involvering i form af massiv trafik til kampagnesitet.

Kampagnens foldede sig ud på et kampagnesite, bannere, mails og i andre kontaktpunkter med både kunder og potentielle kunder.

Meget ambitiøse kampagnemål

Målene med kampagnen var ambitiøse, men på trods af det var resultaterne fremragende sammenlignet med lignende kampagner. Mere end 10.000 unikke beslutningstagere besøgte kampagnesitet, et væld af leads blev genereret og salget var omtrent tre gange højere end forventet.

Kampagnen formåede rent faktisk at levere en Return on Marketing Investment (ROMI) på 3,84 inden for det første år – og kampagnen blev nomineret til prisen Advertising Effectiveness Award.

360x390_tdc_erhverv_one_kuffert_v2

360x390_tdc_erhverv_one_gif

360x740_tdc_erhverv_one_tablet

1120x390_TDCE_streg_pic.jpg