
Økologisk Landsforening
Lad os fejre Ø’et. Ikke os selv.
En generation er 30 år. Og i Danmark har vi nu haft det røde Ø-mærke i, ja, præcis 30 år. Så en hel generation er altså vokset op med mærket. Men det havde de ikke gjort, hvis vi ikke alle havde støttet op om de Ø-mærkede produkter. Derfor fejrer Økologisk Landsforening heller ikke sig selv. Men alle os andre. Et stort hurra for alle os forbrugere, landmænd, virksomheder, grossister, detailhandlere og foodservice virksomheder, der har gjort Danmark mere økologisk igennem 30 år.
Og hurra for en positiv og involverende kommunikation, der peger udad i stedet for indad.
Nåååååhhh….
Som en del af fejringen udviklede vi "Generation Ø" merchandise.
Blandt andet bodystockings til de mindste. Skabt fra hjertet, men absolut også skabt til deling på de sociale medier.




Hele fødselsdagspakken
Hos ZUPA udviklede vi alt fra Generation Ø temaet og 30-års fødselsdagskonceptet til invitationer til "Økologisk Topmøde" for nogle af de skarpeste økologiske meningsdannere i Danmark. Derudover udviklede vi inspirationskataloger til økologiske producenter og detailhandlen, online toolbox med aktivitetsforslag, budskaber og grafik der støttede op om fejringen af 30-året.






