sommerland_1.jpg
UX Design Website Umbraco Email

Oplevelserne
begynder på nettet

Med nogle af Danmarks vildeste forlystelser og flere kåringer som et af Europas bedste sommerlande, er Djurs Sommerland i den europæiske superliga for forlystelsesparker. Det lever deres website også op til nu.

En sjovere oplevelse

Hvordan får man de mange sjove oplevelser i Djurs Sommerland ned på mobilen? I vores tilfælde lavede vi videoloops af alle forlystelserne - så de nu i højere grad matcher oplevelsen ude i Parken.

Når Halloween nærmer sig, skifter websitet selvfølgelig også til sort og orange. Hekse, græskar og spøgelser dukker op på skærmen og skaber den særlige stemning, der er i Djurs Sommerland om efteråret.

sommerland_4.png
sommerland_5.jpg

Brugervenligt design...

Djurs Sommerland har otte temalande og 60 forlystelser. Derfor viser sitet altid, hvor man finder forlystelsen - ligesom alle praktiske informationer altid er lige ved hånden. 

Inden vi gik i gang med at designe sitet, kortlagde vi alle brugerbehov på baggrund af data og observationer. Løsningen ser derfor ikke bare godt ud - den besvarer rent faktisk også de spørgsmål, gæsterne gerne vil tjekke inden ankomst. Godt design er nemlig altid brugervenligt.

 

... der skaber resultater. 

Efter et år med nyt design overstiger resultaterne forventningerne. Oplevelsen - ikke mindst på mobilen - er blevet løftet til et niveau, der afspejler Djurs Sommerlands ambitioner og position som Nordens største og bedste sommerland.

Og måske endnu vigtigere, så peger pilen også opad på de hårde forretningsmæssige parametre. Vi er i hvert fald stolte over, at Google Analytics lyser grønt for samtlige KPI'er, vi evaluerer på. 

sommerland_6.jpg
sommerland_7.jpg

Vil du vide mere?

Kontakt /
Morten Eskildsen
Chief Digital Officer
+45 2991 8775
me@zupa.dk