
Når digital identitet
går offline
ZUPA har skabt en ny visuel identitet for Horsens Kommune, der inkluderer alt fra digitale guidelines, foldere og årsrapporter, til powerpoint præsentationer og kommunens skilte.
Projektet blev skabt i direkte forlængelse af vores arbejde med at udvikle en ny og ambitiøs hjemmeside for Horsens Kommune, der er kendetegnet ved at være en af landets hurtigst voksende kommuner.

Digitalt udgangspunkt
Den nye designlinje udspringer af et digitalt design, som ZUPA udarbejdede til Horsens.dk og som Horsens Kommune efterfølgende ønskede at overføre til deres øvrige visuelle kommunikation.




Fonte, farver, filtre. En stor kommune som Horsens kræver både enkelthed, konsistens og fleksibilitet. Poppins-fonten er en moderne og enkelt font, der binder digitale og analoge kanaler sammen. Logoet går igen som vandmærke og skaber konsistens og særpræg. Og endeligt giver muligheden for at arbejde med farver og filtre nærmest uendelige muligheder for at variere kommunikationen.

