Kampagne

Hyundai
At sælge biler gennem historier og lyd

Alle kender følelsen af at køre i en lækker bil. Vi ved, hvordan sådan en ser ud. Bilreklame er jo bilreklame – og netop derfor valgte vi at løse efterårets og vinterens Hyundai Nordic Edition-kampagne anderledes.

Podcast-udgave af "Historier fra Norden - Stranden"

Frem for endnu engang at kaste os ud i lange snakke om teknik, motor, design og udstyr valgte vi at kommunikere den mere diffuse glæde, som er knyttet til alle særligt gode biloplevelser, vi alle bærer rundt på: Minderne fra en tur til stranden, glæden ved at køre i regnvejr, hyggen ved at hente juletræet ude i skoven. Alt samme formidlet (stort set) uden billeder – men kun gennem lyd, stemninger og velfortalte historier.

Hyundai_case_spotify.jpg

Stemning tager tid

Omdrejningspunktet i Nordic Edition-kampagne var en serie af næsten novelleorienterede historier, der fik lov til at tage den tid, der var nødvendig:

Historier fra Norden - Stranden (radio)
Historier fra Norden - Juletræ (podcast)
Historier fra Norden - Regnvejr (podcast)
Historier fra Norden - Kantarel (podcast)
Historier fra Norden - Tæppet (podcast)

Og lytterne forstod ideen

”Den er meget nærværende og beskrivende”

”Vækker følelser...“

Udtalelser hentet fra Bauer Posttest.

Vil du vide mere?

Kontakt /
Peer Brændholt
Commercial Director, Partner
+45 6128 5500
pb@zupa.dk