Essens_1.png
Nyt magasin til Kop&Kande

Godt indhold er essensen

Hvad gør et klogt brand, der ligger inde med både nyttig viden og gode produkter, men mangler en måde at bringe det hele i spil over for kunderne? For Kop&Kande var det afgørende at tænke hele vejen rundt i markedsførings- og kommunikationsstrategien. Alle kanaler er i spil – både det trykte og digitale medie – når der planlægges content. Magasinet er et vigtigt parameter, da vi her får mulighed for at gå i dybden med emner. Den sideløbende markedsføring på andre flader sikrer os synergi og en 360 graders markedsføring.

 

Essens_2.png

Godt indhold sælger

Godt indhold er alfa omega i ethvert magasin. Uanset hvem afsenderen er. Indholdet til Essens bliver skabt ud fra en redaktionel tankegang, hvor fokus er på at skabe værdi for læseren. Udgangspunktet er altid den gode historie, den nye trend, den lækre opskrift, den skarpe vinkel. Produkterne integreres som en naturlig del af den enkelte artikel.

Essens_3.png

Det skal føles rigtigt

Et magasin skal være lækkert at røre ved og lækkert at se på. For at skabe en stærk visuel oplevelse arbejdes der tæt sammen med stylister, fotografer og madstylister – og der bliver kælet for hver eneste grafisk detalje fra leder til afmelding. Målet er at skabe en visuel helhedsoplevelse, der rykker Kop & Kande brandet i en mere eksklusiv retning. Derfor trykkes magasinet også på lækkert, ubestrøget papir, der emmer langt væk af god kvalitet og gemmeværdi.

“Vi er super glade for og stolte over den flotte modtagelse vores magasin Essens har fået blandt kunder, samarbejdspartnere, leverandører, kolleger mm. Der er rift om magasinerne i butikkerne, hvor kunderne ligefrem kommer og efterspørger dem og leverandørerne ser stor værdi i at blive eksponeret deri.”

– Malene Maarbjerg Rasmussen, Marketing og Omnichannel Director.

Essens_4.png

Nyt magasin til Kop & Kande

På tværs af platforme

Sammen med forskellige digitale platforme er magasinet med til at sikre en masse spændende inspiration for vores kunder. Vi skaber en masse relevant content i form af artikler, opskrifter, DIY-ideer og tips, som bruges på tværs af platforme.

Magasinet er en værdifuld investering. Sammen med de øvrige kanaler er det med til at synliggøre og rammesætte hvad Kop & Kande-brandet står for.

“Hele grundlaget for magasinerne er spændende content, der inspirerer og giver læserne en aha oplevelse og ny viden – de fysiske magasiner er blot en af mange kanaler, al dette content bliver delt på såsom Facebook, Instagram, Kop-kande.dk, via influencere, bannere mm.”
– Malene Maarbjerg Rasmussen, Marketing og Omnichannel Director.

Essens_6.png
Kop&Kande på Youtube
Essens_7.png
Essens_8.png
Essens_9.png

I tæt samarbejde med Kop & Kande står Zupa for det redaktionelle arbejde, indholdsproduktion, design og koordinering af processen. Der er foreløbigt lanceret fire udgaver af magasinet Essens, og der udgives et nyt hver 4. måned.

Vil du vide mere?

Kontakt /
Theresa Merrild Pedersen
Strategic consultant
+45 2370 5556
tmp@zupa.dk