lgbt_hero.jpg (1)
Branding Campaign Identitet Social

Kærlighedens alfabet
hylder lgbt+ ungdom

For lgbt+ ungdom har ZUPA udarbejdet en moderniseret identitet og kommunikationsplatform. Konceptet sprang ud som kampagnen ’Love letters’, og lanceringen i forbindelse med Copenhagen Pride. Vi skabte et helt nyt alfabet, et kærlighedens alfabet, der i en positiv og aktivistisk ånd hylder seksualitet i alle dens manifestationer.

lgbt_0.jpg

Diversitet og seksualitet
på agendaen

’Love Letters’ er udformet som en kreativ leg med det traditionelle alfabet, hvor hele rækken af bogstaver fra A til Z bliver præsenteret med nye ord og meninger. Det giver os midlerne til at stille skarpt på både minoriteter og de kampe, der stadig skal kæmpes i lgbt+ miljøet anno 2018.

lgbt_1.jpg
lgbt_2.jpg

Alfabetet tillader at de for nogen kontroversielle emner, der kobler sig til seksuelle minoriteter, bliver perspektiveret, og gennem uddannelse styrker vi lgbt+ ungdoms stemme i det danske landskab.

lgbt_3.jpg

Godt på vej

Indsatsen på sociale medier har heldigvis skabt nogle stærke resultater for lgbt+ ungdom. Vi er glade for at kunne hjælpe budskabet på vej.

153 %
øget reach på Facebook
42 %
stigning i følgere på Instagram
450 %
flere besøgende på websitet

Vil du vide mere?

Kontakt /
Petter Pablo Sommerfelt-Venegas
Chief Commercial Officer
+45 4075 4101
pp@zupa.dk