LO-PLUS-HERO-BANNER-black.jpg
Identitet Branding Reklamefilm

LO Plus.
Rabatter, der bare venter på at få opmærksomhed

I Danmark er der 800.000 medlemmer af LO Plus fordelsprogrammet. Desværre var kun ca. 20 % aktive brugere. Vores job var at gøre det lettere for kunderne at forstå LO Plus-konceptet og de fordele, der fulgte med. Vi ønskede også at skabe opmærksomhed omkring fordelsprogrammet ved at involvere og engagere medlemmerne – med målet om at øge medlemstallet.

Fjeder i fokus

Sammen med LO Plus lavede vi en løsning baseret på alle de gode tilbud, kortet gav medlemmet adgang til. Sloganet blev; ”Tusindvis af rabatter, der gerne vil ses”, og det kreative hovedelement var en fjeder, der overraskede ved at poppe op alle mulige steder for at få opmærksomhed.

LO-Plus-bred2.jpg
LO-plus-1.jpg

Positiv feedback og mere opmærksomhed

Resultaterne fra LO Plus kampagnen var meget positive med høje click-through rates, opmærksomhed omkring konceptet, downloads fra app’en og positive adfærdsændringer hos kortholderne – og vigtigst af alt; medlemmerne begyndte at bruge kortet i langt højere grad.

LO-Plus-bred3.jpg

Vil du vide mere?

Kontakt /
Petter Pablo Sommerfelt-Venegas
Chief Commercial Officer
+45 4075 4101
pp@zupa.dk