001.png
Kampagne

Super Dæk Autoværksted
Til dig, der ikke tager chancer

I sommeren 2020 valgte Super Dæk Zupa som leadbureau. Opgaven lød på at skabe en brandplatform, der kunne vise verden, hvorfor Super Dæk er en overvejelse værd – ikke mindst som autoværksted.

SD2839.png

En unik position, der adresserer et basalt behov

Vi valgte at gå udenom værkstedsbranchens traditionelle måder at tale på, og lagde os fast på kommunikationskonceptet ”Til dig der ikke tager chancer” - med den strategiske position ”sikkerhed” som omdrejningspunkt. En unik position i markedet med fokus på tryghed og bløde værdier fremfor helgalvaniseret stål og hårde argumenter.

 

Kampagnen

Konceptet blev foldet ud i en 360 graders kampagne, hvor spydspidsen blev en 65 sekunders film, der understøtter Super Dæks ambition om at være det logiske valg for enhver bilejer med omtanke for sin egen og familiens sikkerhed. Kampagnens hovedperson er ”Forsigtig-Søren”, en påpasselig Crash Test Dummy, der overkommer en eksistentiel arbejdslivskrise, for til sidst at ende på rette hylde som mekaniker hos Super Dæk Autoværksted.

Screenshot 2021-01-21 at 11.24.51.png
Screenshot 2021-01-21 at 15.00.50.png

Reaktioner

Reaktionerne var ikke til at tage fejl af og budskabet om Super Dæk Autoværksted som det sikre valg gik rent hjem hos modtagerne.

Det er en super god reklame, STOR ROS til Jer.
Martin, Næstved
Absolut verdensklasse reklame!
Rasmus, Århus
Fuldstændig enig, godt arbejde af det reklamebureau, den sidder lige i skabet.
Peter, Helsinge