Services på tværs af discipliner og kanaler

Zupa er et integreret bureau, der arbejder på tværs af discipliner og kanaler for at skabe kreative løsninger, sammenhængende kommunikation og målbare resultater for vores kunder. Vi hjælper med at udvikle og kommunikere vores kunders brands, med at bevisføre og eksekvere brandet i de enkelte kontaktpunkter og med at måle effekten af vores indsatser.

Vores afsæt er altid vores kunders forretningsmæssige udfordringer, og vi baserer vores kreative ideer på data, brugerinddragelse og specialistviden om de enkelte discipliner og kanaler. Som kunde kan du bruge os til brede, integrerede indsatser eller som specialistbureau inden for afgrænsede discipliner.

 

Vores services

 

Reklame og branding

Vi skaber integrerede kreative kampagner, der udnytter mulighederne i et komplekst medielandskab. Vores unikke tilgang til branding sikrer, at vores kampagner bidrager til øget Brand Substans og styrket image.

Læs mere om Brand Substans her

 

CRM og Marketing Automation

Vi arbejder med alle typer af dialogmarkedsføring. Fra fysiske udsendelser til fuldt automatiserede omnichannel-programmer. Vi hjælper med Customer Journey mapping, segmentering og regelstyring samt kreativ eksekvering og opfølgning.

 

User Experience

User Experience (UX) og Customer Experience (CX) danner rygraden i en stor del af vores arbejde. UX-perspektivet sikrer, at hele brugerrejsen er gennemtænkt, og at projektets KPI’er bliver mødt.

 

Design og tekst

Art Direction, design og copy sørger for, at brandet kommer til live og brænder igennem – også emotionelt. Vi udvikler ideer og koncepter og udarbejder CVI’er, grafiske guidelines og skriveguider.

 

Sociale medier

Vi arbejder med sociale medier som en integreret del af vores kampagner – altid med fokus på at skabe Brand Substans og kontinuerlig, relevant tilstedeværelse. Både på kundens egne kanaler og ved brug af influencers.

 

Film, radio og video

Zupa arbejder med koncept, manus og produktion af film, radio og video. Vi har vores egen in-house video-produktion og producerer både TVC’er samt videoer til digitale medier.

 

Analyse, data og brugerinddragelse

Forundersøgelser, dataanalyser, brugerinddragelse og usability tests er en integreret del i mange af vores processer. Det sikrer, at vores arbejde er baseret på data, og at vores løsninger valideres af brugerne.

 

Tracking og analytics

Vi evaluerer og følger op på vores arbejde ved at måle på KPI’er og metrics. Vi udarbejder dashboards, hvor vi følger resultaterne, og bruger det som afsæt for løbende at øge effekten af vores arbejde.

 

 

Vil du vide mere? Kontakt Petter Pablo og få god kaffe, gode ideer og god rådgivning.